Sigarayla inanılmaz sihirbazlık

Posted: Kasım 29th, 2013 | Author: | Filed under: Clip Club | Tags: , , , , | No Comments »

Derren Brown kartlar ve sigara ile öyle bir el çabukluğu yapıyorki karşıdaki abi he hee ney diye kalıyor sonunda.


Ağır Çekimde Kafes Dövüşü nasıl olur?

Posted: Kasım 29th, 2013 | Author: | Filed under: Clip Club | Tags: , , | No Comments »

Evet ağır çekim kafes dövüşü lan adamlar ama yamuluyormuş biz görmüyormuşuz adamlar jöle gibi dağılıyor.mutlaka izleyin özellikle top sakallı genç bi acayip.


Bokuyla şavaşan adam-bad milo

Posted: Kasım 12th, 2013 | Author: | Filed under: Clip Club | Tags: , | No Comments »

Jack’in karın agrılarının sonunda nedeni bulunmuştur,boku bokluktan çıkıp acayip bir yaratığa dönüşmüştür şimdi Jack’in G.tü ile bu yaratık arasında bir tercih yapması gerekecektir,sezyum.com’da gördüm.


En Komik Dövüş Müsabakası

Posted: Ağustos 27th, 2013 | Author: | Filed under: Clip Club | Tags: , , , | No Comments »

İki müthiş sporcu bu müsabaka için çok çalıştılar acıma nedir bilmiyorlar şimdi kozlarını paylaşma zamanı,lan bi dakka durun biraz büyüsün lan bu adamlar arka sıradakiler göremiyo kimin dövüştüğünü.


Çılgın Hayvanlar-Koç

Posted: Ağustos 15th, 2013 | Author: | Filed under: Clip Club | Tags: , , , | 1 Comment »

Evet kros motorunuzu almış şehir dışında bir gezinti yapayım hem iş stresinden uzaklaşayım kafayı dinleyeyim derken boş sakin ormanın içindeki patika yolda yavaş yavaş ilerken,bir yandan da ulan şehir stresinden de iyi uzaklaştım hem motor sürmek çok teklikeli şehirde diye düşünürken aaa karşınızda bir koç aa ne sevimli bak hayvanlar bile çok mutlu burda ne güzel demeye kalmadan bu arkadaşın biz burda yabancıları sevmeyiz tarzı saldırısı ile ahaa geldi stres bitti huzur olayı gerçi arkadaş yabancı türk olsa mangal keyfi bile düşünülebilirdi bu çılgın koç karşısında.


Japonlar neden çoşmaz

Posted: Temmuz 18th, 2013 | Author: | Filed under: Clip Club | Tags: , , | No Comments »

Japon abi süper gaza geliyo kendi bile gülüyo adam ya ulan enteresan kişiliklersiniz japan emmiler.


Gece Operasyonu

Posted: Mart 27th, 2013 | Author: | Filed under: Clip Club | Tags: , | No Comments »


2 yaşındaki çocuk herkez uyurken ayaklanıyor ve bakın neler yapıyor.