Jackie Chan Facebook’ta

Posted: Mart 31st, 2013 | Author: | Filed under: Komik Resimler | Tags: , , , , | No Comments »

jackie-chan-facebook

Bildiğiniz üzere Jackie Chan ve ben yılların ve yolların bitiremediği bir dostluk bağıyla bağlıyız.Jackie Chan bundan sonra Jackie diye anılacak.Jackie ve ben çok maceralar yaşadık anlat anlat bitmez o yüzden anlatmıyacağım he dedim ülkemizde Jackie’nin çok hayranı var madem bizim Jackie Chan’de facebook’daki profilini herkeze kapadı tabii ben arkadaşı olduğum için bana bir kısıtlama yok
he diyceğim o ki merak edenler için işte Jackie Chan’in facebooktaki fotoğrafları.


En Zengin Araplar

Posted: Mart 31st, 2013 | Author: | Filed under: Etki Tepki | Tags: , , | No Comments »

Yazının başlığına bakıp en zengin araplardan bahsedeceğimizi zannediyorsanız yanılıyorsunuz gerçi bi bakımada doğru para bakımından en zengin ama beyin bakımından en fukara araplardan bahsedeceğiz.Adamlarda para var tamam en güzel arabalarda onlarda onada okey şimdi bu dallamaların sizin arkadaşınız olduğunu düşünelim ve sizi ya habibi gel bi eğlencemiz var deyip lüks bir villaya davet ettiklerini düşünelim oooo süper ne eğlenceler ne eğlenceler nah alsana eğlence al izle nasıl eğleniyor gör araplar.


Komik Resimler 5

Posted: Mart 27th, 2013 | Author: | Filed under: Komik Resimler | Tags: , , , , | No Comments »

komik-resim-yanlis-top
Bikinili kıza sarkan denyo komik resim
komik-resim-sutle-bulusma
Yıllardır özlemini duyduğu sütle ilk defa buluşan komik bebek
dolar-komik-resim
şekilden şekile soktular abraham abiyi 5 dolar degerlendimi şimdi değer mi kaybetti.
dev-kadin-resim
dev kadın ve eşi : dövecem ama önce şöle bi elense çekmem lazım
komik-nba-resim
Lan nba’e mi geldik 500T’ye mi bindik ne lan bu,yavaş hemşerim.
komik-balik-resim
Balık var dediniz geldik reiz’de bu nasıl bir balıktır yaaa.
komik-bebe
Hayırdır müdür birine mi baktın ?
komik-hayvanlar
Bu işte bir terslik var ben bu marullardan büyük olmalıydım.
komik-kedi-tamirde
Abi sen bi çayımızı daha iç şimdi bitiyo.”nerdeydi lan bu motor”
komik-resim_webcamden-ayna
Teknoloji bende dolar bende euro bende altın bende.
resim-komik-bebek
kendinden korkan bebek
komik-rahibe
çılgın rahibeler şaka lan şaka neresi çılgın bunların tasarımı yapan abi çılgın ama ona laf yok.


Gece Operasyonu

Posted: Mart 27th, 2013 | Author: | Filed under: Clip Club | Tags: , | No Comments »


2 yaşındaki çocuk herkez uyurken ayaklanıyor ve bakın neler yapıyor.


Komik Resimler 4

Posted: Mart 13th, 2013 | Author: | Filed under: Komik Resimler | Tags: , , , | 2 Comments »

komik-banyo
Komik Banyo

komik-kopek-resim-2
Köpeğe dikkat hayvan nasıl korkmuş

komik-dil-cıkaran-kiz
Sende Dil çıkarıyorsun

komik-kopek-resim
Al bu da dil çıkarabiliyo

komik-kedi-resim-1
Kedinin keyfine diyecek yok.


Dayak Sahnesi-Ramazan Güzeldir

Posted: Mart 13th, 2013 | Author: | Filed under: Clip Club | Tags: , , , | No Comments »

İşler güçler ekibinin Sadi hariç tüm kadrosunun bulunduğu Ramazan Güzeldir adlı dizide meşhur dayak sahnesi yeniden bir hatırlamak istedik.


Transformers Baykuş

Posted: Mart 5th, 2013 | Author: | Filed under: Clip Club | Tags: , , , , | 1 Comment »

Bu nasıl bir hayvandır arkadaş,saniye de başkabir canlıya dönüşüyor bir normal hali bildiğin Baykuş,bi anda başka bir baykuş görünce dev gibi şişiyor sonra bi bakmışın Kont Drakula olu vermiş izleyip siz karar verin.